fredag 12. februar 2010

Velkommen!

Velkommen til den nye bloggen min =) I denne bloggen kommer jeg til å fortelle om mine prosjekter og legge ut bilder så ofte jeg kan av de ^^,
Jeg har mange kreative hobbyer som jeg har lyst til å blogge om. Er ikke vits i å ramse opp alt sammen, men hovedtema kommer nok til å være søm.
Jeg går på design og tekstil vg2, og der lager jeg masse forskjellig rart.

Ting som jeg hittil har lagd, som jeg snart skal vise i denne blogger er:
- Et par vesker
- Sommerkjole
- Tova votter med broderi
- Hatt inspirert av Tim Burton
- Skjørt
- Noen tegninger og malerier
- Strikka skjerf

Det er det jeg kommer på i farten av ting jeg har laga ;)

Jeg har profil på en side som kalles Cut out and keep. Der har jeg også tenkt å legge ut projektene mine. Har ikke vært så flink til å oppdatere der da, men det kommer. Her er addressen til profilen min:
CUTOUTANDKEEP

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar